Blog jsem zakládal, když jsem žil v New Yorku, abych hromadně posílal kamarádům zprávy, co se děje za velkou louží. Po mnoha přílivech a odlivech jsem napevno zakotvil v matičce Praze a vybudoval si nový mikrosvět, ze kterého zase občas vyšlu zprávu... Můžete se mi ozvat na michalginter gmail com.

středa, září 19, 2007

Závod v lovu myší 1:0:0

Mé humánní sklopce na myši zatím neslaví moc velký úspěch. Myš se nechytila ani jedna... Třeba Albert nemá pravdu, že jejich oblíbené žrádlo jsou ovesné vločky.

V mezičase psi zjistili, že mají v domě konkurenci. Nevím, jestli mi chce Hynek dokázat, že jsou zbytečné kočky nebo moje humánní pasti, ale zintenzivnil své myšolovné úsilí. Vlastně nedělá nic jiného než číhá u otevřeného výstupu z rozvodu budoucího horkého vzduchu z budoucího krbu - zatím oblíbeného myšího rejdiště. Dnes pozdě odpoledne zaznamenal první výsledek. Chudinka malá to měla za sebou bleskurychle. Ale co, měla radši vlézt do mé humánní pasti a mohla se prohánět v lese.

Kocouři v pracovně na galerii také zaznamenali přítomnost menších spolusavců a neustále šmejdí v dosud nevybalených krabicích. Pravda, jejich velikost jim dává oproti myším velkou nevýhodu.

Já jsem vyrukoval s těžkým dělostřelectvem. Našel jsem staré perníkové srdce, na které myši do jedné z krabic chodily a přemístil jsem ho do sklopců. Tak uvidíme. Zatím ale pořád 1:0:0 ve prospěch psů.

Archiv blogu