Blog jsem zakládal, když jsem žil v New Yorku, abych hromadně posílal kamarádům zprávy, co se děje za velkou louží. Po mnoha přílivech a odlivech jsem napevno zakotvil v matičce Praze a vybudoval si nový mikrosvět, ze kterého zase občas vyšlu zprávu... Můžete se mi ozvat na michalginter gmail com.

pátek, září 01, 2006

Hustej vtip

Poslouchal jsem dneska jeden ze starých dílů ruského podcastu SVID a byl tam dost hustej vtip. Pokusím se zreprodukovat:

Jede policajt po silnici a u krajnice vidí auto převrácené na střechu, u kterého nervózně kouří babka. Přijede k ní a ptá se, jak se babka nabourala. Babka na to: "jedu si po cestě, koukám se kolem a najednou borovice. Zatočím doleva, borovice. Zatočím doprava, další borovice. Zatočím doleva, zase borovice. Až se mi auto převrátilo na střechu. Policajt se diví: "ale babi, tady v okruhu desíti kilometrů není žádný les." Klekne k auto, podívá se dovnitř a ze zpětného zrcátka vidí viset zelený osvěžovač vzduchu...

Archiv blogu