Blog jsem zakládal, když jsem žil v New Yorku, abych hromadně posílal kamarádům zprávy, co se děje za velkou louží. Po mnoha přílivech a odlivech jsem napevno zakotvil v matičce Praze a vybudoval si nový mikrosvět, ze kterého zase občas vyšlu zprávu... Můžete se mi ozvat na michalginter gmail com.

pátek, března 10, 2006

Otázky Václava Moravce

Přestože je mi Ráth veskrze nesympatický, musím uznat, že včerejší diskusi zvládnul brilantně. Mluvil věcně, stručně, více méně se nenechal k ničemu vyprovokovat a adresné útoky si nechal na nejvhodnější chvíli.

Bursík působil z počátku trochu váhavě, ale druhou půlku debaty zvládl velmi dobře. Dostal 13 % hlasů, což je úspěch. Ten pocit váhavosti ale může vycházet z toho, že nechtěl sebevědomě blábolit a vyhýbat se otázkám.

Svoboda ulítnul návrhem, že by policajti měli nosit uniformy i mimo službu. Místy působil komicky.

Beneš byl často nesrozumitelný a některé jeho reakce byly mimo mísu.

Topolánek na mě opět působil jako venkovský hokynář. Kůůůpte si rohlíky, máme je čerstvější než vedle (byť odebíráme od stejného pekaře). Naprosto mě ale ohromil reakcí na příslušníka českého Práva a spravedlnosti (které se, jak jsem zjistil z jejich internetových stránek od polského jmenovce programem moc neliší). Mluvil o polském PiSu jako o svých "polských přátelích" a řekl, že doufá, že přesvědčí český PiS aby volili ODS. Tak nejen Klaus... Inu, je jasné, o čí hlasy se ucházejí. Jen nevěřím, že těch hlasů je opravdu přes 40 % - tolik dostal v SMSkovém hlasování. Přestože kandiduje za Prahu, řekl že o problému metro vs. povrchová dráha na letiště nic neví. Taky se snažil poučovat Bursíka, že návrh zelených o ekologickém rozrůznění DPH je v souladu s rovnou daní ODS, protože "ekologická daň" je nepřímá spotřební daň... úsměvné.

Moje hlasování: tuhle debatu by vyhrál Rath, v těsném závěsu Bursík, za ním s odstupem Svoboda, potom dlouho nic, potom kupka hnoje a nakonec Beneš a Topolánek.

Archiv blogu